sobota, 29 maja 2010

Sprostowanie

Rada Osiedla oficjalnie nic nie wie o zbiórce podpisów Pana Rogowskiego i do dnia dzisiejszego nie zajęła żadnego stanowiska w tej sprawie. Moje działania w grupie sprzeciwiającej się likwidacji Linety na rzecz merytorycznej dyskusji o zabezpieczeniu przeciwpowodziowym wykonuję jako osoba prywatna, a nie szef Rady Osiedla, a takie sformułowanie pojawiło się w dzisiejszym (sobota 29.05.2010)na łamach Nowej Trybuny Opolskiej. W związku z ta sprawą wysłałem sprostowanie do redakcji NTO o następującej treści:

"Zgodnie z artykułem 31 i 32 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. - Prawo prasowe wnoszę o zamieszczenie sprostowania dotyczącego nieprawdziwych informacji zawartych w artykule autorstwa Pana Tomasza Kapicy pt. "Część mieszkańców Koźla chce bronić rzeczki Linety przed przebudową", opublikowanego w Nowej Trybunie Opolskiej z 29 maja 2010 roku.

Treść:

"Nie jest prawdą zapis sugerujący, że akcję sprzeciwiającą się zasypaniu Linety prowadzę jako szef Rady Osiedla Zachód. W rozmowie z redaktorem Kapicą zaznaczyłem że robię to jako osoba prywatna w ramach grupy utworzonej na portalu społecznościowym Facebook, która sprzeciwia się likwidacji Linety. Poinformowałem również redaktora Kapicę, że na dzień dzisiejszy rada Osiedla Zachód oficjalnie nic nie wie o zbiórce podpisów prowadzonej przez pana Rogowskiego, dlatego nie mogę wypowiadać się w jej imieniu. Nie jest również prawdą, że uważam przebudowę koryta Linety za błąd. Zarówno budowa kanału ulgi łączącego potok Golka z Linetą jak i powrót do koncepcji budowy Polderu Koźle o której wspominałem w rozmowie wymuszać będzie ingerencję w koryto Linety, a tym samym jego przebudowę.


Niniejsze sprostowanie dotyczy spraw merytorycznych związanych z moimi działaniami jako osoby prywatnej i niepotrzebnie antagonizuje mieszkańców osiedla do działalności Rady Osiedla Zachód"



Kamil Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz